La mulți ani, L.T. "Mihai Eminescu" din or. Cimișlia


Astăzi, 16 ianuarie am avut onoarea să particip la un eveniment frumos din orașul Cimișlia - Aniversarea a 50 de ani de activitate a Liceului Teoretic "Mihai Eminescu". Cu nostalgie în suflet îmi amintesc de anii de școală, de profesorii care m-au îndrumat pe calea cunoștințelor, am fost un norocos să-mi fac studiile în această instituție. Sincere felicitări tuturor dascălilor, elevilor și absolvenților - Cimișlia are viitor!!!
Cu acest prilej în cadrul evenimentului am oferit diplome de merit pentru mai mulți profesori, în semn de înaltă apreciere și recunoștință pentru profesionalism, efort și dedicație în activitatea didactică de la liceu.
Revin cu alte noutăți picante, stimați cititori!
#GHEORGHERĂILEANU

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cine are tupeul să arunce cu pietre în Gheorghe Balaban?

Cine pe cine onorează?

Noua majoritate la guvernare în Consiliul raional Cimișlia a pășit la dreapta și spre UE cu stîngul !