Gheorghe Răileanu trezește mai mult interes


 Ca urmare a reacţiilor la postările mele pe  blogul personal, în pagina mea, legate de candidatura mea pentru Blocul ACUM, mă văd nevoit a-mi posta CV-ul şi CHESTIONARUL, pentru candidaţii la funcţia de deputat în Parlamentul Republicii Moldova în cadrul INIŢIATIVEI CIVICE PENTRU UN PARLAMENT CURAT, expediate Blocului după întrunirea trilaterală de la Cimişlia, din aprilie 2018. Dar şi să intervin cu unele accente legate de propria-mi autobiografie, scăpate din cv-ul prezentat.
 Aşadar,  în anii 1991-1992, după  plecarea mea din funcția de președinte de raion, după primirea diplomei de economist, am avut o perioadă de 6 luni în care am lucrat,  împreună cu ministrul Sănătății, dl Gheorghe Ghidirim, fără a fi angajat în vreo funcţie în acest plan, pentru instituirea campaniei de stat pentru asigurări obligatorii de sănătate, în cadrul încercării, la acel moment, de implementare a conceptului de medicină prin asigurare. Un Proiect stopat  de guvernul Sangheli.
 Printre altele, nici acum nu sînt respectate toate principiile de bază ale medicinii prin asigurare, principii care ar motiva medicii și instituțiile medicale să activeze în aşa fel ca cetățenii noştri să fie cît se poate de sănătoși.
 Mi-am înterupt atunci stagiul de muncă. Am avut și o perioadă cînd conducătorii instituțiilor de stat se temeau să mă angageze. Şi, în asemenea circumstanţe, m-am angajat ca simplu muncitor.
 Dar mai tot timpul am rămas în opoziție. Nu puteam accepta metodele guvernării. M-am opus multora, în acest context,  şi în consiliul orășenesc.
 Împotriva mea au fost folosite toate metodele de constrîngere, inclusiv intentarea dosarelor penale și administrative sub toate pretextele posibile. Mă refer la  cazurile   de afaceri dubioase ale multora, stopate deja, dar şi pe care am încercat să le deconspir. Am avut și dosare fabricate în tandem: oameni de afaceri îndoielnice și instituțiile corupte ale statului.
 Acum, cel mai elocvent exemplu în acest sens este litigiul cu SRL ,,Grand Oil” (Lukoil), care a construit în orașul Cimișlia o benzinărie fără autorizație de construcţie, cu încîlcarea gravă a Planului Urbanistic General al orașului.
Înfrunt bărbătește  greutățile, nu mă victimizez, moral, mă văd în asemenea cazuri superior și asta mă ajută.
 Cred că Blocul Acum s-a speriat de faptul că am scris în materialele anexate atunci că am fost bănuit de toare relele. Chiar mă mir că n-am fost acuzat și de vreun viol, ca dl Petic.
Şi încă un detaliu.
 În perioada cînd era la putere PCRM, un prieten m-a  avertizat de faptul că, într-o vizită la Cimișlia pentru participare la o acţiune cu tineretul, într-un cerc îngust de simpatizanţi de-ai săi, viitorul președinte de țară s-a revoltat: chipurile, ce vă porăiți atâta cu dânsul? Şi ar fi sugerat, să mi se plaseze în automobil ori buzunar nişte droguri, pentru a se crea motiv de intentare a unui dosar penal și pentru scoaterea mea, astfel, din funcția de primar…

Mai jos puteți vizualiza cv-urile:












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cine are tupeul să arunce cu pietre în Gheorghe Balaban?

Cine pe cine onorează?

Noua majoritate la guvernare în Consiliul raional Cimișlia a pășit la dreapta și spre UE cu stîngul !