Dosarele penale ale candidatului independent, GHEORGHE RĂILEANU pe circumscripția Cimișlia nr. 40



            N-aș răspunde la aceste aberații dar, presupun că mulți, chiar membri ai partidul din care face acum parte Iurie Mazur, nu-l cunosc suficient, și nu știu la ce fapte de „eroism” este capabil în stările speciale în care se află frecvent. Iurie Mazur știe bine că membrilor PSRM nu li se deschid dosare penale, că membrii PSRM-ului nu trec la PD pentru că sînt „Aceiaș Marie, cu altă pălărie” și nu sunt șantajați de PD. Mi-au spus primari cu dosare penale fabricate că, li s-a propus să treacă la PSRM ca să scape de acestea. Am păstrat înregistrarea telefonică a negocierilor, cînd Bătrîncea, unul din liderii PSRM, i-a promis consilierului orășenesc de la Partidul Nostru, Dumitru Untilă să-i fabrice primarului Gheorghe Răileanu un dosar penal. Înregistrarea a postat-o pe Facebook Dumitru Untilă. Minuta: 02.17

Faceți concluzii. Dacă cei de la PSRM aveau să fie tratați, de către PD, la fel ca politicienii, primarii din alte partide de opoziție, ei demult treceau la PD, în primul rînd trecea la PD, Iurie Mazur. A părăsit PCRM nu din principii și nu întîmplător a poposit la PSRM, ar fi mers slugă și la PD. Aceleași principii le-a cultivat și fiului, alt Iurie Mazur, care ne tîrîia spre Rusia, dar a emigrat cu traiul în Canada. Iurie Mazur cunoaște, mai bine ca alții, că nici o presiune, ori dosar penal nu mă poate îngenunchea.
Mai sunt persoane, pe care încă nu le-am numit neprieteni, care vehiculează povestea cu dosarele mele penale și că aș fi cedat. Am avut pe parcursul activității mele de primar, începînd cu anul 2008 și pînă acum, peste zece dosare penale finalizate la diferite faze, acum am două dosare penale comasate și care se află la faza de examinare în prima instanța de judecată. Sunt cele mai slabe, cu acuzații absolut neîntemeiate. Voi plasa materialele dosarelor pe pagina mea de blog, ca să se convigă toți, cei ce înțeleg ceva în drept, cît de slabă este acuzația. 
            Nu știu ce să cred în privința celor, pe care îi consider oameni de bună credință, dar care sugerează precum că nu-i posibil să reziști regimului, că n-ar putea fi excepții și că eu aș fi un trădător șantajat. Dacă aș fi fost șantajabil, lipsit de principii, demult treceam la PD, sub presiunea greutăților și lipsurilor prin care trece orașul meu.
            N-am nici o comunicare secretă, nici un angajament față de PD, de lumea interlopă, de servicii speciale. Pledez pentru moralitate, drepturile omului, adevărul istoric, patriotism, responsabilitate, transparență, democrație, pentru consolidarea societății, pentru descentralizarea puterii în stat și pentru alte valori europene, sunt intransigent în privința corupției, politizării banilor publici, acaparării instituțiilor statului, împiedicării revenirii la identitatea noastră națională.

Apropo: Mă onorează cunoștința mea cu ex-președintele Romaniei, d-l Traian Băsescu, cu ex-președintele județului Prahova, d-l Mircea Cosma și cu alți romani, adevărați frați din Romania, apeciez înalt pe d-na Maia Sandu ca pe un politician modern și onest. Cu d-nul Candu, menționat și el de Iurie Mazur, n-am avut careva relații, nici n-am discutat vre-o dată, cîndva urmăream articole scrise de el în presă și îl priveam ca pe un politician promițător.
            Ce să fac? Să evit oamenii pe care îi cunosc? Cineva mi-a scris că m-a văzut în compania d-lui Ghenadie Cosovan – veteran de război, apoi a unor intelectuali pe care îi consider de valoare și îi respect, dar care sînt suspectați, nu știu de cine, în ce temei, precum că ar fi agenți secreți ai PD. Poate că cineva și este membru PD, ori agent secret, nu întotdeauna mă pot documenta în această privință. Recunosc că am mulți prieteni și printre membri ai PD, ca pildă primarul de Edineț, d-l Constantin Cojocaru, primarul de Feștelița, d-l Nicolae Tudoreanu, primarul de Ruseștii Noi, d-l Pavel Codreanu și alții, prietenii pe care îi prețuiesc. Am prieteni buni și printre membri ai altor partide. Acum sunt îngrijorat să nu aibă cumva și prietenii mei probleme din cauza comunicării cu mine.
            Dorința mea este să nu radicalizăm la nebunie relațiile omenești, cît de grea n-ar fi situația poporului nostru și așa dezorientat, dezbinat și în depresie gravă, și cît de contraversată
n-ar fi această campanie electorală.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cine are tupeul să arunce cu pietre în Gheorghe Balaban?

Cine pe cine onorează?

Noua majoritate la guvernare în Consiliul raional Cimișlia a pășit la dreapta și spre UE cu stîngul !