Gheorghe RĂILEANU pentru CIMIȘLIA!

Stimați cimișlieni!!! Vă mulțumesc pentru încrederea și onoarea de a fi primarul D-stre mai multe mandate, mulțumesc colectivelor din subordine, care m-au asistat și tuturor celor ce au contribuit la dezvoltarea localităților noastre. 
Am traversat împreună și mai traversăm o perioadă foarte grea privind gospodărirea orașului, relațiile cu autoritățile centrale – afirmarea autonomiei și democrației locale, privind politizarea excesivă a banilor publici, în condițiile corupției generalizate, statului slab și capturat, consecințelor migrației catastrofale. 
Am rezistat cu demnitate, am reușit să muncim calificat și efectiv, să ne determinăm prioritățile, sarcinile primordiale, sarcinile strategice, să facem planuri și să mergem spre realizarea lor cu insistență. 
Am adunat prieteni buni ai orașului Cimișlia, drept dovadă - anunțul că Ziua Europei va fi sărbătorită în anul 2020 în orașul Cimișlia. 
Am acumulat cunoștințe și abilități prețioase, sunt sănătos și puternic, am voință și sunt sigur că este necesar și că aș putea munci în funcția de primar al orașului încă un mandat. Odată cu schimbările ce s-au produs în țară și în atitudinea față de noi a partenerilor de dezvoltare de peste hotare, s-au deblocat multe inițiative și posibilități, aceasta mă face mai optimist și în privința viitorului orașului Cimjișlia.
Vă anunț că am fost înaintat de către Partidul Liberal Democrat din Moldova, să candidez la funcția de primar al orașului Cimișlia. Partidul a înregistrat în cursa electorală echipe bune, cu oameni respectați, să candideze la funcțiile de consilieri orășenești, sătești și raionali.
Vă chem să votați la funcția de primar al orașului Cimișlia candidatul Gheorghe Răileanu și echipele de consilieri înaintate de PLDM.
#ÎmpreunăFacemViațaMaiBună!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cine are tupeul să arunce cu pietre în Gheorghe Balaban?

Cine pe cine onorează?

Noua majoritate la guvernare în Consiliul raional Cimișlia a pășit la dreapta și spre UE cu stîngul !